Nemen aloha bloggvärlden!

Psst.... Thunder här :3 Se till så att Atti inte kollar på bloggen på ett tag efter mitt inlägg... >:D
Men aja.... Jaa, ni ryttare måste hålla koll så att ni ej lägger morötterna inne i boxen, och atii hade öppnat påsen.... Såhär gick det till:
Athena: Gubben nu måste jag snart sticka ock låt bli morötterna du ska få två men om du sticker ner huvudet själv blir det alla tio. Så nu ska jag bara lämna tillbaks sadlen och tränset. Kommer strax.
Thunderblaze: *kollar avundigt på morötterna* Jag kan väl gå ett steg närmare...
Athena: Nu kommer jaag! 
Thunderblaze: SHIIIITT!!! *Flyttar tillbax fort som satan*
Athena: Nu går jag och lägger mig, älskar dig puss Thundis. *pussar Thunder på nosen*
Athena gick ut till bilen hennes pappa var där i..
Thunderblaze kollar på boxarna bredvid sig där står Min kompis.
Thunderblaze: Psst, matte glömde morötterna! fest i stallet! hon glömde datorn också!!
Nu kan vi kolla var dem skriver och hur duktiga vi är! :D
Nu står vi och kollar på datorn här i stallet! :D
 
//Thunder & alla andra busiga hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0