Intervju med Game Master Heather. :D

När kommer den nya banan i Firgrove?
Svar: Jag kan tyvärr inte svara på sådana frågor.
Hur länge har du varit Game Master?
Svar: Jag har varit Game Master i några månader.
Finns Det någon ålder för att vara Game Master? Och hur gammal?
Svar: Nej, bara gammal nog att ha ett jobb som alla andra jobb.
Vad är bäst med ditt jobb?
Svar: Att få jobba med världens roligaste spel!
Vad jobbar du med?
Svar: Jag är grafiker. Med andra ord, jag gör saker som man ser i spelet.
Är det sant att det kommer att man kommer kunna ha flera hästar och även husdjur?
Svar: Ja, det finns ju plats i sadelkammaren ;)
Söker ni Game Masters nu? Hur söker man isånnafall?
Svar: Nej, det är bara vi som jobbar med spelet som är Game Masters. Inget man kan söka till med andra ord.
Hur gammal är du?
Svar: Snart 26.
Tack för intervjuen!
Svar: Tack själv!
Vi glömde tyvärr att ta en bild på heather...
När kommer den nya banan i Firgrove?
Svar: Jag kan tyvärr inte svara på sådana frågor.
Hur länge har du varit Game Master?
Svar: Jag har varit Game Master i några månader.
Finns Det någon ålder för att vara Game Master? Och hur gammal?
Svar: Nej, bara gammal nog att ha ett jobb som alla andra jobb.
Vad är bäst med ditt jobb?
Svar: Att få jobba med världens roligaste spel!
Vad jobbar du med?
Svar: Jag är grafiker. Med andra ord, jag gör saker som man ser i spelet.
Är det sant att det kommer att man kommer kunna ha flera hästar och även husdjur?
Svar: Ja, det finns ju plats i sadelkammaren ;)
Söker ni Game Masters nu? Hur söker man isånnafall?
Svar: Nej, det är bara vi som jobbar med spelet som är Game Masters. Inget man kan söka till med andra ord.
Hur gammal är du?
Svar: Snart 26.
Tack för intervjuen!
Svar: Tack själv!

Kommentarer
Postat av: Lily Rainstorm

Intressant! :D :D

2012-04-04 @ 12:33:23
URL: http://starstableworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0