Athenas dag :D.

Min dag med Thundis, vi körde dressyr och lite hoppning. Bilder av Ida ♥. Från övervakningskameran :D.
Jag började med att göra snett igenom i skritt, för att värma upp.
Jag började trava lite smått.
Jag gjorde halt, och berömde honom. Eftersom han blir bråkig på dressyr, men han var super duktig.
Jag gjorde serpentiner i kort galopp.
Sen avslutade jag dressyren.
Och hoppade av honom innan jag red upp med Ida till pappa, i Valedale(Vår familj kommer snart.)
Jag & Ida red upp till pappa då vid obsevatoriet & sa hej.
Vi red ner till Moorland för att hämta vår nya katt Cindy som Jenna och Thomas står vid ungefär :).
Jag gjorde massor av skoj, idag. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0