Flytt! :D

Hej nu har jag och Summermagic flyttat till Borgen, älskar historia så! :)
Här kommer bilder, förklarar under varje bild.
 
Hallen:
Här är hallen då, idag kom bara några kartonger (Kommer mer imon).
 
Förråd/Trappa:
Nere ser ni hallen sen går man upp för trappan och där finns mitt förråd! :D
 
Badrum:
Här är badrummet då. Ni ser så finns ingen dusch eller så än, men det kommer imorn, duschade hos James idag. ;) här står en kartong, tror det är smink och sånt. :)
 
Utsiktsplats/Fikaplats:
Här är min fina utsiktplats där man kan stå och se hela Fort pinta, underbart!
 
Sovrum:
Här är sovrummet, inga möbler just nu. packar upp. sängen kommer imon så jag får sova på en madrass jag fick låna av Tyra uppe på vingården. Jag hann även sätta upp en kruka som jag fick i inlfyttningspresent av mamma (Felicity). 
 
Matrum/Vardagsrum/Kök:
Här är mitt vardagsrum, matrum och kök. :D stort nog så att man skulle kunna hålla en ridlketion här inne. c;
 
Det var det, nöjd med flytten, nu ska jag fika med syrran som kommer hit (Claire).
Och även fick jag köpa en stallplats åt James, men han hade uteridningar idag så jag ställde henne i boxen med Lisa.
Nu måste jag draaaa hejdåååååååååååååå pöööss! BTW. enda inlägget (Lång och upptagen dag förlåt! </3)
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0