Christmas shopping, and groceryshopping!

Hellu!
Nu har jag handlat, har nyss plockat upp alla matvaror och slått in alla presenter. Nu sitter jag med min kycklingsoppa och pepsi och kollar bloggar, bloggar och kollar på tv!
Jag har idag varit o kollat Blizzer & Maggie, eftersom att Blizzer åkte på en knäskada i somras så sa hon att det är viktigt att man har lindor på honom nu när det är kallt. Men annars var dem helt friska, och jag är så himla glad att Maggie inte fått någon skada! Hon trampade snett en gång, men det blev bara lite ömt. :) Det är jag jätteglad för! :)
Idag har ju också provridit en häst, det kommer upp efter detta inlägget! ♥
Men också har jag julshoppat, nu har jag bara några julklappar kvar! ;)
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0