Om Athena & ThunderBlaze


-Athena Nightlake-
Heej, jag är en tjej som har denna bloggen tillsammans med min kompis Ida.♥
Jamen, iallafall jag heter Athena jag lever i Starstable världen, med mina kompisar! :D
Jag är 14 år.
Jag lever ett hästliv, fullt av hästar. Jag rider min älskade häst Thunderblaze. ♥
Jag bor i Silvergladebyn, i ett litet mysigt hus. :3
Jag bor där med min mamma veterinären och min syster Ida. :) Min mormor bor i Moorland men brukar ofta komma och hälsa på henne.Mer om min familj kommer senare :D
-ThunderBlaze-
Thunderblaze är min älskade häst, han är ett fullblod och 6 år.
Han älskar att hoppa och att rida, mysa.
Han älskar att bada också.
Han står vid steves gård och vi är ofta i Silverglade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0